دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالبمنبع : روزنامه خراسان 2/3/1391

 

قاتلی که با همسر مقتول ارتباط داشت: دوستم را در کوه کشتم

خراسان : جوانی که دوست صمیمی خود را به دلیل رسیدن مقاصد شیطانی اش به قتل رسانده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان تایباد دستگیر شد.

 

سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی در این رابطه گفت: چند روز قبل چوپانی از شهرستان باخرز در هنگام چرای گوسفندان به جسد جوانی برخورد کرد که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود، وی موضوع را به عوامل انتظامی خبر داد.  پس از آن بلافاصله ماموران انتظامی به محل کشف جسد واقع در ارتفاعات شهر باخرز مراجعه و مشاهده کردند که جسد متعلق به جوان 33 ساله ای است که آثار ضربات متعدد چاقو روی پیکر او نمایان است.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 2 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

28/2/1391 منبع :خبرگزاری مهر

اغفال زنان در سایت های همسریابی / جزئیات جنایت هولناک در تبریز

اغفال زنان در سایت های همسریابی، قتل مرد میانسال به دست دختر معتاد ، جزئیات قتل هولناک در تبریز و نجات زن جوان از دستان مرد شیطان صفت از مهمترین اخبار حوادث این هفته بود.

اغفال زنان در سایت های همسریابی

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین خبر این هفته مربوط به دستگیری مجرم اینترنتی است که در سایت های همسریابی زنان را شناسائی می کرد و پس از کلاهبرداری میلیونی از طعمه هایش ناپدید می شد.

مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

ابراز تاسف سلطانيه از جان باختن يك كارشناس آژانس در ايران

علي‌اصغر سلطانيه از جان باختن كارشناس آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در ايران ابراز تاسف كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خبرگزاري رويترز از وين گزارش داد: علي اصغر سلطانيه، نماينده دايم ايران در آژانس بين المللي انرژي اتمي در وين گفت كه « من عميقا از شنيدن خبر كشته شدن يكي از بازرسان آژانس در حادثه رانندگي در حين انجام وظيفه‌شان در ايران متاسفم.» مشروح خبر در ادامه مطلب

منبع : ایسنا



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 20 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

<